We were never born for this.

Okej. Den här veckan har jag lite att tänka på. Jag har inte tänkt på att jag måste tänka på det, för jag brukar inte tänka så, och det blir aldrig som jag tänkt, så det tänker jag inte göra. Mohaha.

• Cooper test imorgon!
• Repa med dansen till uppvisning på tisdag.
• Lämna pengar till Liseberg.
• Hoppas på att jag fick godkänt på spanska provet, det gick inte asbra.
• På lördag är det festival och jag ska se Amanda Jenssen och Hästpojken bla.
• Ska åka in till stan på söndag och se om jag hittar nån jävla skolavslutningsklänning. Det suger.

Det var väl det. Det blir nog fint.

Jag ska nog titta på Sunes Sommar, ska kolla med Robert om han vill joina.

Gillar ingen av dom egentligen. Men tillsammans så.

Melissa Horn – Som jag hade dig förut - med Lars Winnerbäck

2010-03-27 - MELISSA HORN från Idun / Umeå Open 2010-01-19 - LARS WINNERBäCK från P3 Guld


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0