Use your illusion.

Tralala.

Helt jävla färdig! Jag får skylla mej själv.. Jag somnade hos Mysi. Och så vaknade jag av ett sms från Linda. Det är inte bara jag som somnat där den här veckan...

Believe it or not, jag somnade på toan förra veckan. Det här är inte bra.

Aae, fan jag får gå och lägga mej tidigare idag. Nio. Yes. Aaahh, shit det kommer aldrig hända!

Den heliga fredagen för många, kommer inte vara så värst helig för mej. Vi ska ju vandra på Omberg, och då ska Christian (eller som Hedvwig kallar honom, Gristian) vandra med oss. Och så var det ju då en random vikarie. Dumdumdumduuuuum! Självklart, var det Ola. Musikläraren. Jag fattar liksom inte hur stora oddsen kan vara att det är dom två jag gillar minst, som ska hänga med?! Av hela lärarkoren. Det är inte sant.

Nu ska jag bajsa på mina engelska glosor, sen ska jag fixa mitt rum.

Sen fan måste jag kedja fast mej själv i sängen!

Broder Daniel – No Time For Us (Acoustic)

2008-08-08 - BRODER DANIEL från Flamingo / Way Out West

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0