Sing a song for sorrow.

Jaha vafan. Nu har den här födelsedagen gått! Om ett år fyller jag femton, ge mej moppe, ge mej billie joe armstrong eller pete doherty så blir jag hur lätt som helst av med oskulden också!

Tack allt och alla för allt! Jag var nära på att svimma när jag fick se ett "ja må du leva" sms från Elli! Jag visste inte om att hon visste när jag fyllde år, haha. Men jag antar att det fanns nån skata som viskat det i hennes vänstra öra som hon inte är döv på. - Än.

Imorgon ska jag väl fortsätta leva mitt liv! Hedvwig sa att hon hade en överraskning till mej... Hmm..
Det är snart spanskaprov, och jag vill inteeeeeeee!!!!!!!! Ibland har jag lust att gå fram till nån lärare jag har prov hos, ta fram en tändare som ser ut som en jukebox, tända eld på häftet och säga: "In my ass!". Om jag skulle göra det, borde jag göra det nu innan sommarlovet. För i åttan blir det ju betyg och fan vet vad!

Vi går ju bara måndag, tisdag, onsdag sen är det nåt... Jaa, man är ledig i alla fall! Det enda jag har att säga om det är: YEAH!

Snackade med B förut! Det var great i hos turkarna, men idag har det visst åskat och varit dåligt väder. Det var ju synd. För här hemma i Sverige är det ju helt fucking underbart! .......

Just det ja... Jag har tårta i kylen. Fan ta den syndige själ som knyckt den, om den inte finns kvar!!!

 

Oh Yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0