She just couldn't stand.

Jag skiter i ord, och låter bilder tala känner jag. Dåliga som bra. Men, jag måste säga att gårdagen var riktigt bra, men som det oftast är slutade den i lite kaos...

Vi cyklade ner till h-holmen lite för sent, haha. Det var as roligt hos B! Vi hann inte långt föränn vi fick hjälpa mindre nyktra folk hem... Host. Och vägen hem var... Det var sjukt. Det var världens kaos. Men som tur var mötte vi en massa folk. Tex John, Anton, Kevin, Richie. Tack så mycket! Ni är guld värda! Utan er hade det varit ännu jobbigare, och otäckare! Det är bra pöjka det där!

Men som sagt, hos Amanda var det förjävla bra!





































På den här bilden letar jag efter min kamera som är "tappad" i Amandas fiskedamm...


Kommentarer
Postat av: Ola Florhed

Hej Amanda, det var synd att du gillar mej minst på skolan,det gör mej ledsen. Men det där hotet att "vilja döda någon" kan faktiskt ge fängelse eller böter om man fyllt 15 år.

Vore kul om du skickar mej ett mail när du förstår att jag faktiskt uppskattar din stora musikalitet och att jag finns här för att hjälpa dej få tummen ur och kanske göra något av din begåvning. Det är inte meningen att klampa in i ditt privatliv när jag har åsikter om vad du gör med din begåvning.



Har en känsla av efter att ha läst din blogg att du spottar och fräser åt alla håll?? Men om du inte börjar vårda dina relationer kan det finnas risk att du skrämmer bort en och annan riktig vän som önskar dej gott och som kan hjälpa dig mot dina egnauppsatta mål.



Lycka till och som sagt hör av dej när du tänkt efter före!!! Vänligen Ola

2011-03-15 @ 13:50:39
URL: http://florhed.se

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0