Pull the fucking trigger then!

Go on, kill me. Det är som ett självmord när jag har med kläder på min blogg! Men jag hittade ett par byxor som pappa hade när han var typ 20 eller nåt. Jag klippte av dom. Dom blir fäjna till sommaren!



Tittar på Wild Kids nu. Förlåt alla barn, och era föräldrar, men vilka idioter dom är!

Efter det ska jag bada! Det har jag fanimej gjort mej förtjänt av! Jag har städat mitt rum, PLUS att jag bytte sängkläder och vädrade skiten.

Här får ni lite musik for your own good!

Johnny Cash – Hurt
Paramore – Ignorance
Ramones – Baby, I Love You - Remastered LP Version
The Killers – When You Were Young
Lisa Miskovsky – Driving One Of Your Cars
Coldplay – The Scientist

Kommentarer
Postat av: amanda eriksson

duktig du är mandus ;)

snygga byxorna blev förresten!

hur är de me dig?

de va länge sen vi snacka nu ju ;o

2010-05-09 @ 11:11:53
URL: http://aammiii.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0