One more time, and you won't survive.

Jag har ett kukhuvud. Jag skojar faktiskt inte nu. Jag har för fan ett jävla KUKHUVUD!!!! David kittlade mej på uhus, och jag slog i huvudet på ett fönsterbräde gjort av typ. Marmor? I alla fall nåt hårt. Hårt som sten. Nu har jag fått en bula på bakhuvudet. Det känns som en stor (jag skojar fan inte, värsta bulan nångonsin!) penis håller på att växa ut där. Det är äckligt. Jag väntar redan på pungkulorna liksom. Det här är extremt strange.

Utan B som inte kan vara med att vandra imorgon pga hennes rygg, så känner jag mej redo! Jag kommer vara väl utrustad, med Hedvwig Melinda och My. Och inte minst, absolut inte minst, min mobil. Där det finns tillgång till musik.

När jag har musiken skiter jag fullständigt i om varken Christian eller Ola, eller nån annan inte kan vägen. Men när batteriet sviker mej, då... I'll be pretty dead.



Det där är inte ens hela Omberg, (tror jag).

Bye fuckers and wish me the fuck luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0