Nothing, nothing can take it away from me.



JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD!

Orienteringen gick bra. Jo, för vi följde Hugu H. Tack gubben!

Jag är så jävla glad, för idag spelade Fröken B och jag, in That Bear på musiken! Vi har det på en skiva! En skiva, vi har en SKIVA! Tack Julia J, Alice, Sanna för att ni kompade oss! Ni är underbara! Det är så jävla great! Vi hade ett mål. Att efter ett tag göra en låt, och spela in en på den skiva. Done. Det låter lite dansband (bajsbajs), men det är en början. Vi har nåt vårt mål!

Och vi ska spela in en massa annat också har vi bestämt!

Men ikväll åker hon till Turkey i en vecka. Jag kommer sakna dej som fan Amanda! Jag längtar redan tills du kommer tillbaka!

Nu ska jag till Mysi och hjälpa henne att baka. När jag får klartecken drar jag till B och hämtar skivan. Orna, till och med.

PUSS!

Lyssna på lite Johnny Cash för fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0