Looking for you.

Jag kan inte, (eller jo det kan jag, fast jag orkar inte) säga mer om dagen so far, än att klimakterie kärringar, eller kärringeN på IKEA kan dra åt helvete! B jag och Mysi var trötta, så vi gick in på sängavdelningen. Så satt vi där knappt fem minuter. Och så började vi skratta, för vi insåg att vi köpt varsin sten för 60 spänn!

Förklaring: Morsdag present! På stenen stod det: Min mamma är bäst! (Om jag minns rätt)!

Vi var trötta, möra och trötta! Och så kommer kärringen och frågar vad vi skrattar åt, och så börjar hon glo och en massa skit! Till slut sa jag att vi skulle dra därifrån, så då gjorde vi det. Kärringfan!

Jag hittade en jättefin stor affisch på Johnny Cash. Men det var slut. Jag trodde jag skulle dö...

Jo, jag säger alltid såhär att jag inte orkar skriva här mer. Det är egentligen inte nödvändigt. Men jag gör det oftast ändå. Det här är ett sånt moment. Det känns lite humorlöst att skriva om vad jag gör. Jag menar, vem fan bryr sig typ? Så om jag har nåt, blir det väl nåt. Annars inget.

- Take Me Back To The Stars -

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0