I've stopped wonder why I am here, not there.

Hej som fan.

Min åsikt om vädret idag, är att det är ungefär som en bisexuell person. Svingar lite åt båda hållen liksom.

Jag tror inte på Gud, men om du nu finns lilla gubbe, se då till att det blir bra väder imorgon i alla fall är du gullig!

Jag har faktiskt inget roligt att säga. Jag ska till Omberg imorgon. Skitkul. Vi ska vandra där med Christian och Ola som sagt. Christian visste inte hur vi skulle gå, det sa han först idag. Och jag kan tänka mej att Ola inte heller vet. För han är från.. Någon annan stans än det här ruttna pundarstället. Slutsatsen av det är: Vi. Kommer. Dö.

Hmm... Ja, det dröjer inte länge till åtminstone!




Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0