It's okay, cause I can play this game too.

Min tumme är sönder. Volleyboll, och fotbollsmålvakt. Ujuj.

När jag kom hem efter skolan duschade jag, tog på mej pappas gamla flanellskjorta åt, och slocknade med tv:n på i sängen. Jävligt gött faktiskt om jag får säga det själv.

Det var lite ös på anstalten idag. I en kille i nian som har *host* gott om pengar om man säger så, tog med sig ett par feta, jag skojar inte, FETA högtalare och spelade egentligen ren skit från spotify. Det var en jälva bas ska jag säga er.

Jag vill bara fortsätta sova, men det går inte. Jag måste ut och träffa folk så blir jag glad. Och inte fan ska jag bli depp nu, ska ju se Amanda Jenssen imorgon!

2010-03-20 - AMANDA JENSSEN från Minus 30 / Kulturens hus

Men ska faktiskt gosa ner mej lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0