It must have been love.

Vet ni vad? Jag My och B ställde upp på en musiktävling på uhus. Vi vann (såklart). Jag är ärlig när jag säger det att, jag har aldrig i hela mitt liv förlorat i en musiktävling! I alla fall, priset var biobiljetter. Alltså visst, det kan ju vara najs, mene... Att sitta i Ödeshögs bio-jävel, är som att sitta i en trasig trästol med nersuttna dynor, med tvångströja på sig. Nej, vänta. Det är verkligen så. Jag vet inte vad jag tänker om själva bioduken heller egentligen. Och film är ju inte min grej. Men vafan, det finns väl alltid nåt!

Imorgon åker B, jag och Mysi till IKANO i Linköping. Det ska bli gött att komma ifrån det här jävla bajs skiten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0