I'd do anything to make you hurt.

Nu ni! Motto är så jävla äckligt, det vet ni nog att jag tycker! Men, jag har idag skaffat mej ett visdomsord idag faktiskt! Det lyder såhär: Den som lyder alla regler, missar det roliga i livet! Tragiskt nog har jag inte kommit på det här helt själv. Resten lämnar jag osagt..

Det är sk "Tema Dag" i skolan på fredag. Yes, nu blir det nåt roligt och göddigt som sliter sönder dom vanliga lektionerna, tänkte jag! Mene..nope. Nej, nej, nej, nej för i helvete inte! Från ungefär 09.00-15.20 ska 7A och 7B (dock inte tillsammans) gå på Omberg! Vi i A blir avsläppta nånstans, och sen ska det ta oss runt hela skoldagen att gå till Stockelycke hamn. Alla vuxna tjatar jämt om att det vi har en sån otrolig tur att vi bor så nära Omberg! Nej. Jag har varit där en miljon gånger! JAG VET ALLT OM DEN DÄR JÄVLA KNÖLEN!!!!!!!

Jag behöver för fan inte ränna där hela tiden eller?!?!!?? Plus att Klasis är i Stockholm med niorna, så han kan inte följa med. Det blir boot camp med Christian och en random. Herr/Fru Random är unidentified än så länge. Förmodligen blir det väl en hemsk jävel som ersätter lille Klasis plats...

Jag är sjukt sur på det här! Jag ska dra till Ö&B och köpa några fejk, billiga militärkläder, sen ska jag ta kol och måla svarta ränder i ansiktet. Stålhättor blir det också!

Sen... Sen jävlar ska jag kötta!!!!!!!!!!!

Okej... Jag ska lugna ner mej lite nu, även fast jag har fler agritionsproblem for the moment. Bara för att göra det, kan jag säga att jag är smått (stort som fan), as förbannad på ICE. Christina är inte mycket till favorit heller just nu...

Whatever! Nu ska jag väl göra nåt, och sen lägger jag mej i sängen med Sven och tittar på Djävulsrallyt! Det ska bli spännande! Johan Palm som inte ens har körtkort ska vara med. Mohaha.

Skadeglädje, när den är som bäst!

Förklaring på ordet "ränna": Östgötskt ord för springa runt. Typ.



Kommentarer
Postat av: Julia

Svar: Det glädjer mig att det är fler än jag har så fenomenalt bra musiksmak. Haha, puss!

2010-05-17 @ 21:53:21
URL: http://dearjuliet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hhaaha jadu verkar inte glad över veckan XD jag också stöööööör mig på ICE <hon tycker det är fel på en bara för man ricker te när man är barn jävla rasist :P har du suttit och dödat tid med UNG-boken ????? XD :DD

2010-05-21 @ 21:52:33
Postat av: Tulis :D

sorry kan inte formulera meningar + är helt borta glömde skriva det förra va från mig :D

2010-05-21 @ 21:55:40

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0