I totally got it.

Spanska läraren såg att jag var inne här. Hon ba: Kan jag bara minimera det här?

Det är strängt (typ) förbjudet att vara inne på annat under lektionstid. Flummigt av henne.

Dansuppvisning ikväll! Det är det enda som är i mitt huvud just nu kan jag säga... Tänker på dom gudsförgätna koreografiarna för jämnan.

Men det känns om det ska gå bra. Det gör det.

Mysi, B och Hedvwig kommer och tittar också. Jaa, mamma pappa och Robert med.

Men mina vänner liksom.

Det här är ett jävla tidsfördriv ska jag säga. Vår nya uppgift är att leta ord till vårt "drömhus". Melinda och My får göra det roliga. Jag får leta upp orden. Skitkul. Så jag skriver här istället. Och det här inlägget är fult, jobbigt och endast onödigt. Men jag har så jävla tråkigt. Vi slutar 10.40. Sen har vi håltimma till  11.50. Jag är hungrig som en korv! Nu sa Kristina (spanska läraren) att man kunde bo granne med en kändis. Givetvis, blir det den där Robert Pattinson, eftersom Melinda och My är kåta i han. Om jag hade brytt mej något vidare, hade jag kämpat för att Pete Doherty eller Billie Joe Armstrong. Så det så.

Nu har jag ont i magen.

Nu ska jag vila mej.

Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0