I love you, and now I ment it.

D Ö D. Kunde varit i alla fall.

• Coopern - Slog min förra tid i alla fall. Men jag sög ändå. 12.59 kom jag in på. Och det funkar faktiskt inte i längden att jämt skylla på den satans hållen jag hade. (Vafan säger man det? Hållen? Ni vet, håll.)

• Repa med dansen. I sucked. Reaaaalllllyyyyy fuckiiiingggggg skiiiiiitttt assssmycket. Hoppas det fixar sig imorgon.

Är bajs trött och jag hatar mej själv för att.. Nej jag hatar inte mej själv. Jag är bara.. Eh. Jag är... Bara jag. I min egna värld. Vem är jag? Vad lyssnar jag på för musik? Vafan... Fråga någon annan. Just nu...

Jag ska väl våldta Sven (still my fucking guitar!!!), och så blir jag bättre. Prata med folk också. B, Mysi Hedvwig Melinda tex. Eller så går jag in till Robert och kollar på tv med han. Bror min. Love you.

Eller först gitarr, sen tvinga Robert att spela fia med mej.




Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0