I feel stupid.

Nää. Nån som borde känna sig stupid är Majsa. Okej, skäms på killarna i 7A som härjade järnet, but guess what she did? Hon kastade en whiteboardpenna på Anton. Ja, den skulle ha landat på honom i alla fall. Men han hann ducka. Precis som alla andra som satt i den raden. Alla blev bajschockade! Och sen börjar hon garva, och säger: "Jag är pricksäker, för jag har spelat handboll!". Jaha okej.... Öhm?

Ledig! Fatta vad gött?!?! Nu kan man äntligen gå och lägga sig med gott samvete igen! Att gå till sängs, och veta att man inte behöver gå upp alls egentligen imorgon. Det tror jag att man kan jämföra med orgasm. - Underbart skönt!

(okej, sorry x-rated!!!)

Och vaknar gör jag hos Mysi! Vi har gjort en deal! Jag hatar Twilight, men först ska vi se den, och sen ska vi se Walk The Line, som handlar om Johnny Cash's liv. Myy säger att hon kommer hata den, but I don't think so at all! Fick låna den av Linda, och jag har fullt förtroende när det gäller den kvinnan!



Idag kan ni lyssna på guns n roses, det är jääävligt bra skit!

Kommentarer
Postat av: furman

Ja du kan ha fullt förtroende för den kvinnan! Gullig du är lilla du! :-D

2010-05-13 @ 20:46:08
URL: http://outwitter.blogg.se/
Postat av: Nadine

Den filmen är ngt ENORMT bra!

xoxo

2010-05-14 @ 01:51:48
URL: http://bulloman.blogg.se/
Postat av: Tulis :D

filmen ääääääger :D

2010-05-21 @ 22:22:34

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0