Hot it's sweaty, no I'm ready!

Äre jag som sitter och smäller i mej en massa geléhallon?! Jag som egentligen inte ens gillar skiten...

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga... Jag saknar Amanda så in i helevete! KOM TILLBAKA! Stämningen mellan Hevwig, mej, Melinda och Myy börjar bli... Det var i alla fall jävligt tyst idag. Och det är ingen förutom Amanda som kan få Myy och Melinda att sluta tjafsa och slåss med varandra. Hedvwig och jag har försökt, tro mej! Men det går fan inte!

Och Mysi har agritionsproblem. Hon blir förbannad för minsta lilla! Jag har kommit på varför nu! Hon stressar för mycket psykiskt! Och hon får för lite sömn. Tyvärr är hon otroligt osammarbetsvillig. Så hon får väl förbli ett jävla mens monster helt enkelt. Det är klart, jag älskar dej hur arg du än är Myjjen!

Vi hade vikarie på no:n idag... MAJSA! Det gick. Men holy mother of satan, vad irriterad jag blir på henne... Det var väl tur att jag inte hade tillgång till vapen. Poff.

1.



2.



3.


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0