Fuck you lite sådär smått, ja!



Det har varit åt helvete segt idag. Jag har städat! Och så kommer My och skryter med att hon skulle damma. Då körde jag över henne med att jag har dammsugit, skurat golvet OCH dammat! MoHAHA!

På tisdag är det det sista spanska provet på hela sjuan! Det ska bli skit gött! Och jag tänker inte plugga sönder. Det är bara onödig tid. Fattar, eller INSER ni hur mycket tid vi ungdomar lägger på skolan?! Det finns en specfik tid man slutar skolan varje dag, men det betyder verkligen inte att den är slut på riktigt för dagen. Har du läxor måste du ägna dej åt dom, istället för göra nåt du vill. Läxor borde köras upp i rövhålet på Jan Björklund. Och ändå har Svergies elever mycket färre läxor i jämförelse med andra länder. Det känns ju rätt omöjligt. Folk säger att åttan är värst. Jag brukar ju vara en sån person som tar allt som det kommer. Men jag får väl utrusta mej med knogjärn och stålhättor. En riktig Lisbeth Salander.

Nää men vafan! Jag är som jag är. Det ska inget, eller ingen få ta ifrån mej. Så ni skolbajskorvar, gräv ner er.

Jag vet vad jag vill med mitt i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0