Folsom prison.

Jag blir så glad av folk som är glada!

Idag har det inte hänt så jäkla mycket. Amanda är i Turklandet, den körven. Jag har suttit i en massagestol idag i skolan. Det var gött! Nåt som inte var gött var skolmaten. Uuuh, what a surprise! Men det blir klyftpotatis och nån köttbit till kvällsmat, so I'll be alright!

Nåt sånt där jättegulligt och roligt, och framförallt spännande var att vi bytte platser idag i Ä8. Fuck no. Fick sitta längst jävla fram. Jag kan ha fötterna på katedern om jag så vill. Ja, för Klasis märker väl inget. Inga vettiga raster har vi haft idag heller. Och det fick stackars Bralice lida för... Jag blev skit frustrerad och skrek i hennes ansikte: "VI HAR FÖR FAN INTE HAFT NÅGRA RASTER IDAG!!!". Man, I'm a woman... Och så drog Gustav, en av mina nya bänkkamrater, undan stolen för mej. Yes, satte mej på arslet. Då fick Klasis nog, och kalabaliken i klassrummet fick ett slut.

Efter det frågade jag Mysi vem som skrek då när jag ramlade. "Men det var ju du!". Jaha, okej... Jag märkte för fan inte att jag skrek! Jag trodde det var nån annan! Det kan väl inte ha varit för den där jointen tro..?



OBS! DO NOT TRY THIS AT HOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0