Everyone I know goes away in the end.

Jag är så jäva trött! Egentligen har jag inte gjort så mycket i skolan idag... Jag sprang på jumpan. Shit, helt slut!

Både jag och Myy halvsov väl när vi kom hem till henne och tittade på tv, efter att vi smällt i oss ett helt paket glass. Och sen började vi vakna till, för att vi fick agritionsproblem av ett jääääävligt dåligt gjort program! Det värsta var att det var en kille som spelade gitarr, fast han inte gjorde det. Dubbat! ARRRRRHHHG! Det såg så fucking dåligt ut!

Sen garvade vi åt gamla tanter och konstiga gubbar på ettan. Och så var det en manskvinna på ett teckenspråkigt nyhetsprogram.



Jag börjar fan bli helt galen i han där.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0