Don't stop believing?



Okej, såhär ligger det till: På bynn (det ni stadsbor kallar "centrum") i Ödeshög kommer det varje fredag en kristen buss, som langar gratis bulle och dricka och allt sånt där. Den där bussen kommer från "Ordet" som det heter, och givetvis är dom som håller i skiten kristna. En gubbe kom fram till oss (Hedvwig, Elli, Melinda, My, Amanda) och började snacka om att vi ska gå i kyrkan, för att det gör en till en bättre människa och blablabla. Jag sa som det är, jag är jätte okristen. Och så sa han att jesus finns. Javisst, fine! Folk får tro vad dom vill, det respekterar jag, men ge fan i att gå och försöka tvinga på andra den där tron. Men värst var det, när en annan gubbe kom fram till Amanda och sa medan han pekade på min tröja (på bilden ovan): "Tänk, om hon hade haft jesus på tröjan, istället för den dära. Vad skulle du säga då?"

Va i helvete? Jag är för fan inte satanist, och jag svär hur jävla mycket jag vill! Jag tror på den biologiska läran, och det kommer jag nog alltid att göra! Jag får väl ta mej en tur till kyrkan, och fråga "Gud" om han kan förlåta den sk "synden" att ha en dödskalle på sin tröja då. Det ger mej inte ett piss, so fuck off!

Sådär ja, fick damp! Nu ska jag sova, imorgon blir det Amanda Jenssen och Hästpojken och en massa annat shit!

Kommentarer
Postat av: Sara.S

Var har du köpt den?? :O

2010-05-29 @ 11:47:45

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0