Come up to meet you, tell you I'm sorry.

Äter nudlar nu, så ni vet.

Idag har jag varit allmänt arg. Eller, trött. Trött --> arg. Eller kanske inte arg direkt, men vafan. Jag måste fan sova som en normal unge. No:n var jobbigast. 80 minuter, med 30 pers. En enda lärare. I ett klassrum anpassad för 24 pers, med lärare inberäknad. Det var fan ett helvete. Ingen hjälp får man heller.

Herr rektor, du kan ta dej i röven bara så du vet!

Vädret är fortfarande bisexuellt.

Jag ska införskaffa lite hårfärg, så får far min färga det ikväll. Och så kan mamma få klippa bort det slitna från topparna om hon har lust.

Jag säger att jag ska lägga mej tidigt.

Det kommer aldrig hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0