Well, everyone gets bored!

Direkt när du läser detta är du utmanad:
25 frågor om dig själv.


Röker du ? nej, och kommer aldrig i mitt liv göra!
Snusar du ? ännu mer aldrig göra!
Skolkar du ? njäääe.
Gör du frukosten själv ? nej....
Har du suttit i rätten ? nope, not yet
Har du slagit ner någon ? japp.
du pussat någon av samma kön ? yes
Har du varit på strippklubb ? every day baby!
Vad gör du när du blöder näsblod ? har aldrig gjort faktiskt.
När grät du senast? kind of yesterday.
Vem kan du prata om allt med ? Mysi & Fröken B
Skriv en mening på engelska ? Write a sentence on english.
Vem pussade du senast ? hedvwig!
vem kramade du senast ? B (fan vad koll jag har nurå!)
Vad är din högsta önskan just nu ? att allt som är fel rättar till sig 
Vad heter den hårspray du använder ?
vet inte, nån got 2 b som jag snor från mamma ibland.
Vem gillar du ? svårt att gissa! marcus..... still.
Vilken färg har du på tröjan du har på dig ? black.black, black. and yeah, black.
Känner du någon som heter Niklas ? neepp.              
Har du bärbar data ? ja.
Är du blyg ? INTE ETT FUCKING SKIT!!!!!
Vad tänker du på just nu ? det här.. eller nåt

VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET ?
Mage, ben eller armar ? ja det gör mej inte precis nåt om människan är hel!
Bruna,blå eller gröna ögon? blå tror jag.
Långt eller kort hår ? lite halv långt är fäjnt.
Charmig eller rolig ? both!!

Vad kollar du först in på det motsatta könet ? typ ögonen tror jag nog.
Hur stor betydelse har kläderna ? inte as mycket. med vid kilt drar jag gränsen.
Gillar du någon just nu från det motsatta könet ? yes
Gillar någon annan dig just nu ? Ja.

HAR DU
Blivit kysst ? Yes.
Stått på scen ? Ja, jag bor där i framtiden u know.
Varit med om en bilolycka ? nej.
Klättrat på berg ? heh aa. utan lina ;)

ANTINGEN ELLER
Kallt eller varmt ? varmt
Blått eller rött ? röööttt
Regn eller snö ? vet inte.. regn är rätt mysigt faktiskt. men snö också lite.
Ull eller bomull ?  bomull
Rosor eller tusensköna ? rosooor
Vår eller höst ? VÅR!
Historia eller vetenskap ? historia
Matte eller engelska ?engelska, som fan!

ÖVRIGT
Svär du för mycket ? Inte för mycket kanske, men nästan.
Vilken låt lyssnar du på just nu? the libertines - music when the lights go out
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn) ? vitt, och det finns musik där på.
hur är vädret just nu ? snön håller på att smälta.. lite sol. och weird. 
Vill du ha barn ? jaa. man får väl helt enkelt bara ta och klämma ut dom!
Isf vad skulle dom heta ? jag tycker att nadine, tintin är fint.
Vart skulle du vilja åka ? london, usa, thailand.

SENASTE SOM DU
träffade ? mamma
pratade i telefon med ? nån försäljare eller nåt tror jag.
sov tillsammans med ? mej själv, annars mysi.
skickade sms till ? sofie tror jag.
fick sms av ? sofie

Och nu ska jag titta på saltkråkan, och äta upp all kladdkaka som är kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0