Vemfan vare som snodde MIN scen?!

Queen – Another One Bites The Dust

Inga speciella kommentarer om skolan idag ändå... En skön dag. Man behöver inte göra så mycket. Men träningsverk har jag som FAN!

My ass
Ljumskarna (+ min sträckning)
Framsidan av låren
Vaderna
Armarna
Bröstmusklerna
Ryggen...

Ja. Jag köttade uppenbarligen både på dansen och styrketräningen!

Såhär kommer jag se ut snart, kroppsligt. Nääe, fyfan vad fult!



Idag är jag trött, flummig och fnittrig. På bra humör! Kanske inte så rolig nu när jag skriver känner jag, men om ni får abstinens får ni råläsa andra roliga inlägg.

Melinda - Vad blir det om man tar Ola Salo baklänges?
Jag - Han blir straight!

Det där tyckte vi faktiskt var asroligt! Och så har jag skämt ut mej idag också... En tjej som heter Ida, som jobbar på lyset sa såhär till mej och några: "Hej tjejer!". Jag ba: "Neej, näää." För jag trodde att hon frågade om vi ville ha nåt. Jag viftade med handen och sa så.. Hon blev nog tjurig tror jag. Men som tur var, är hon praktikant. Hehe. Skyll på praktikanten!

Om ett tag ska jag dra till dansen. Blir nog gött att tänja lite. Vi ska börja på vår tredje dans. Tre koreografier att hålla reda på. En enda jävla mess, kommer det bli i mitt huvud. Jaja, det blir väl också mysigt! Jag tror jag stannar hemma ikväll. I min lilla "studio", och så måste jag sova igen dom där timmarna som jag missat... Att somna halv två på en söndag är inte så jävla bra. Och sen har jag ju lite med skolskiten.

Rock'n'roll lifestyle

Kommentarer
Postat av: nathalie

fan, vidrigt med sånna muskler på kvinnor asso ;o<3

2010-03-04 @ 17:16:23
URL: http://nathaliehoglin.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0