Hej då Svergie, nu drar jag!

Holavedens 3:or var och dansade för alla snorungjävlar på lysing nu idag, som jag sa. En del borde fan ha ett rejält kokt stryk (Ur publiken alltså). Respektlöst tjaffs... Fast jag tyckte ändå att en del onödiga kommentarer var riktigt roliga... Haha. Efter deras uppvisning hade dom en workshop. Det var så JÄKLA ROLIGT! Vi fick shaka ass till låten nedan. Så då missade jag engelskan och spanskan!

Daft Punk – Technologic

Buy it, Use it, Break it, Fix it,

Trash it, Change it, Mail, Upgrade it,

Charge it, Point it, Zoom it, Press it,

Snap it, Work it, Quick, Erase it,

Write it, Cut it, Paste it, Save it,

Load it, Check it, Quick, Rewrite it,

Plug it, Play it, Burn it, Rip it,

Drag it, Drop it, Zip, Unzip it,

Lock it, Fill it, Call it, Find it,

View it, Code it, Jam, Unlock it,

Surf it, Scroll it, Pause it, Click it,



Vanligtvis hatar jag sånt här. Men den här var ju fan frän!



Jag säger er en sak. Jag tror att en av mina drömmar blivit uppfyllda! Det är skolbio på onsdag, MATTEN OCH KEMIN GÅR BORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Därav, inget jäkla prov. På Kemin. Eller, ja det blir ju det. På fredag antar jag... Jag fick kopiera en sammanfattning av B, eftersom både hon och jag är rörande överens om att jag är ett hopplöst fall inom det området. Men, märkligt nog, kunde jag skiten rätt sketabra. Jaja, thanks anyway B! Nu är det ett spanskaprov jag har att se fram emot. Men det kirrar vi sörri!

Annars kan jag sumera min måndag med att jag fått ett nytt smeknamn av Tomas. "Sträckningen". Jo, jag tackar ja! Sträckte ljumsken på workshopen... Och så fick jag ett sammanbrott som inte syndes, när jag tittade ut imorse. Fick gå i bilspår. Plogbilen är en jävla... Ja, jag blir galen!!! Och Tomas CYKLAR ändå!!!(!)(!)(!)! Det är sjukt. Den hurtgubben kan ju fan allt! Allt fysiskt! Det är sant! Skitsant! Helt ärligt sant!

Jag ser mej själv som en duktig elev idag faktiskt. Jag hade workshop i ca 1,5 h. Och sen styrketräning på jumpan 1 h. MED sträckning. Gosh, gosh, gosh. Plus att ploga sig fram i all snö. Imorgon funderar jag på att ta med mej en skyffel när jag går. Ja, jag gör nog det trots allt!

Jag ska duscha... Sen en massa musik som vanligt. Och tv:n med pappa. Och kanske lite engelska. Sen kanske jag läser lite av dom där 50 sidorna i Bernt. (Kemiboken).

Här har ni nåt Paul McCartney – Hey Jude (Live) Oasis – Little By Little

On my way to the showeeeeer!

Rock'n'roll lifestyle

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0