The way they look at us now.

Starship – We Built This City

En skön låt bara.

VET I FAN VAD JAG JAG SKA SKRIVA! Typ. Onsdagar är som onsdagar, 80 minuters stryp no. Lika fyrkantigt som vanligt. Klasis ler bara när man sitter i ett grupprum i ett öppet fönster. Och säger man hej skiner han som en sol.



Elli har visst problem. Poor little girl.

Musik imorgon. Fröken B och jag sitter antagligen som vanligt på håltimmen med en gitarr jag ska våldta, och ett piano. Den timmen är så värdefull. I love that.

Jag är så tankspridd att jag inte vet vad jag ska säga, så nu skiter jag i det här. Trött är jag också!

I just live because I want to, and that's enough you see

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0