Seriöst, så kopiöst.

Den där kvällen var jättebra, och brudarna skittrevliga, och allt var fäjnt och gräjt!

När vi åt, skrattade vi så mycket att jag var tvungen att spotta ut maten jag hade i mun, och alla kissade ner sig ordentligt! Däää vaa rolit ni!

Imorgon måste jag kötta spanska. Fy helvete vad jag är trött på alla jävla prov! Har imorgon, och lite på måndag på mej. På måndag ska 7A&B åka till Borås till det fantastiskt underbara mattepalatset "Navet". Eller vad det hette. Kommer suga getarsle. Det enda bra är att det tar tid att åka dit, och att vi får ta med egen lunch (= god mat!!!), och att vi ska stanna på mcdonalds på hemvägen. MEN.., vi kommer hem runt 17.00. Jävla judar... Nää, men förlåt för det då....... Fast jag har studiedag på torsdag! Den jobbigaste dagen i skolhistoriens dagar! Fast jag missar musiken, men whatever...

Och jag måste städa mitt bajsrum. Skit. Jaja, man vill ju leva.

Rock'n'roll lifestyle


Kommentarer
Postat av: amanda

sv: ja fyfan! blev så sjukt arg över att pernilla tönt whalgren gick vidare istllet för dom!

2010-03-07 @ 08:56:59
URL: http://tevebord.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0