SÅÅÅÅÅÅÅ ENERGISK!!!!!!!!!

Anna-Lena Löfgren – Lyckliga Gatan

NUUUUUUUUUUUuu är jag överenergisk!! Och soooockersugen! Även fast jag fått i mej rätt mycket sånt nu! Känner mej nöjd! Just nu springer jag runt i huset, och cpar mej, haha. Jag sjunger på låten där uppe! Den är fan skön!

Jag ägde ut allt och alla på dansen imorse kan vi väl säga åtminstone. Hehe. Det kanske inte är jävligt sant, men något!

Sen har jag kemi provet imorgon. Får väl göra det sen... Jaa, men det fixar sig alltid!



Fult med överredigerat ansikte, ja.

Nu ska jag spela gitarr och dra med nåt, och leka rockstjärna!

Röck'n'röll lifestöle

Kommentarer
Postat av: Olivia

sv: tack så mkt! :D haha! du e osså söt!

2010-03-08 @ 09:49:35
URL: http://alivia.blogg.s

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0