Så jävla mycket att göra plötsligt.

Ja, rubriken.

Jag somnade vid halv två inatt. Lyckat. Jag befann mej i ett underligt tillstånd. Då skrev jag min första singel, höh.

Igår

Nu ligger jag i samma säng som igår.
Har samma problem som igår.
Jag kan fan inte sova, och det stör
mej jävligt mycket, precis som igår.
Som vanligt kommer jag tänka på mat,
och pizzasallad skulle sitta fint, men inte igår.
Igår ville jag säkert ha nåt gött oxkött.
När man ligger här blir man pratsjuk, men inte en
jävel har lust att konversera. Ganska likt igår.
Jag är så pigg att jag skulle kunna springa maraton.
Men inte igår, för då var jag lat. Till slut när jag somnat, och natten
blir till dag, och jag vaknar upp av min helvetes telefon, då är det inte som igår.
Jag kommer vara mördad, för jag fick ingen sömn. Typ som igår. Eller när jag tänker efter
var det kanske i förrgår? En fråga jag jämt ställer mej är... Kommer det alltid vara som igår?

Tralalala uhuu yeah! Nananananananana uhuu yeah!

Hörs sen, got some stuff to do!

Rock'n'roll lifestyle

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0