Oh no, don't let go.



Black ass, Erika. Jeans ass, Linus. Och så jag i hello kitty pyjamas byxor. Felet är att jag befinner mej mitt ute i ödemarken, och CAMPAR! Klassresan... My oh my.

Öhm. Jag är trött. Pisstrött. Eller, ja ganska. Jag känner mej seg överallt, förutom i huvudet. Och jag har gjort min god damn spanska. Och jag kan det till 70-80 procent. Jag läser väl några kapitel i den fanskapta boken innan jag somnar. Imorgon blir det sent innan jag hinner lägga mej känns det som... Jag vill inte åka till det där jävla mattepalatset! Förlåt för mitt vackra ordval här och där, men jag är sur som fäään på det där skiten! Jag VILL VERKLIGEN INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GODNATT!

Rock'n'roll lifestyle

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0