Måndag 17:57



Kom hem för en halvtimme sen. Great... Aae, men.. Det var inte så hemskt med det där matte skiten ändå. Det hade inte så mycket med matte att göra ändå, tycker jag. Ändå, ändå, ändå, ändå, ändå, ändå. Fast man vet ju aldrig vad dom kan ha hjärntvättat en med. Men det fanns i alla fall en manskvinna där. Hon hette Helena. Undra vad Helena har mellan bena. ?

Roligast var när vi åkte buss, heh. På mcdonalds spillde hedvwig nån sås på mej, och gustav sprutade läsk över mej och några andra i bussen. Jag får givetvis inte glömma att nämna, att det absolut inte var meningen. Jag har nog aldrig hört nån be om ursäkt så mycket som han gjorde tror jag. Jaja. Vi skrattade i alla fall sket mycket. Och det var gött.

Nu har jag jävla fucking spanska. Förresten, Klasis älskar mitt språk. Helvete vad han gillar det. Klart som fan att han gör.

Jag ska plugga på mitt sätt. Tända ljus, ner i sängen be deep. Sen får vi la hoppas att det leder mej nånvart, och att det blir åtminstone lite bra på provet imorgon!

After that shit: Familjen annorlunda, hollywoodbimbosarna.

Henrik fick va med här, för jag gillar hans göddiga sjäääääärt.

Rock'n'roll lifestyle


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0