Little Sun.

Oasis – Don't Look Back In Anger

Tappat suget lite va. Det kommer väl ungefär bara stå samma som förra torsdagen. So, shit the same.

Trevligt på uhus har vi det i alla fall! Jag sitter i min lilla vrå, LILLA, med två kuddar, och ett gult vackert element och en "gammel-grön" lampa som färgen flagnat av på. Omkring sitter Mysi, B och David. Och lite folk som kommer och går. Och så kommer det ibland en ostämd gitarr till mitt knä, men tur i alla fall att B har en stämd röst. Och så plinkar vi lite, och kommer på roliga texter om härligt folk. I really like it that way.

Det är lite vår. Visst fåglar gapar och har sig, men ett vårtecken som jag nappar på direkt är när bror tagit ut sin moppe. När den står där på garageinfarten. Då blir jag glad.



And when he took those steps away, her body started to burn

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0