Kåta Krister.

Starship – We Built This City

250 kg kärlek – Kåta Krister heh illa.

Se aldrig i helvete nånsin filmen "Prinsessa". Den är full av en massa gay-folk, (givetvis inget fel med det), och den är... Psykiskt störande. Alla som har sett den kommer få allvarliga problem. Jag försöker förebygga mina. Det är hårt. Livet är hårt.

Ja, alltså det var den filmen vi såg på skolbion idag. Hedvwig hade nödvändigtvis köpt en falska cola. Och den var inte precis sketaenkel att få upp. Plus att man måste vara dikret med pysandet, eftersom det annars kan komma en klimakterie lärare och bli sur och ta den själv. Så, när pysandet väl kom bad jag henne att hosta. "Hosta nu Hedvwig! Hosta!". "Högre!". Hon fick sin svåröppnade cola sen. Och jag fick sura bilar som lön. Inte dåligt inte!



Pretty old pic, but it's sooooo me-ish! (Fyfan vad töntigt!)

Jag har bestämt mej redan nu för att jag har varit en hurtig jävel den här veckan. Det kom lite som en chock, nu när jag tjockat mej under lovet förra veckan. Nu blir det dans imorgon igen! Fast då är det hos Lotta, som jag kallar "dansen". Men det är med sjuorna som fyllt i nån skit, och fick komma och testa. 09.00. Rätt roligt tycker jag då! "Vi kommer bara göra en massa sånt som du redan kan Amanda", sa Lotta. Hehehhehe, aa okej. Tänkte jag. Jag kan ju verkligen allt skitbra................... Punkt. Men det blir roligt! Kulturvecka in my fucking rock'n'roll heart!

Mitt hurtbullande:

Måndags: Dans ca 1,5 h  - Styrketräning på jumpan 1 h

Tisdags: Dans 1 h

Onsdags: INGET!

Torsdag: Dans 1 h

Fredag: Jumpa 1 h

Och sen går jag ju fram och tillbaka till skolbajset.

Jag tycker jag är duktig. Men träningsverken ska dö. Liksom jag.

Nää, nu börjar det bli mörkt ute. Bäst jag tänder lite, så mår jag bättre. Och så ska jag anteckna en massa skit inför spanska provet, sen har vi ju kemi provet till fredag. Och så måste jag stretcha. Sen ska jag fixa mera musica till mobilia!

Just det, greys börjar idag igen!

Kommentarer
Postat av: Olivia

oh, dansar du oxå... vad dansar du??

2010-03-08 @ 19:42:36
URL: http://alivia.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0