Jag spyr. Kanske...

Mysi och jag åt en massa jävla godis. Och såg på svergies värsta bilförare. Och garvade så in i helvete när den där John eller vad han hette, sa: "Satans mähä!". Det tyckte vi var roligt.

Jag trodde jag skulle spy upp allt det ögonblicket. But I did'nt... Gött.

Jag ska sova nu. Eller jaa typ. Läsa igenom typ 50 sidor kemi, plus fröken B's sammanfattning. Prov imööörrra. Fyfan alltså. Life is hard. Life is really fucking shithard!

Dance fucker, dance.

Rihanna – Breakin' Dishes Nää, jag lyssnar inte på sånt. Men det står "dance fucker, dance". Det passar inte så bra med nån rockigt, tyvärr.

Rock'n'roll lifestyle

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0