Jag faller som en tår.

Kent – Utan dina andetag Nu ska vi kötta den där också.

Igår sög jag. Men jag ville fan inte avbryta det roliga jag hade, bara för att skriva. Kemin gick ganska bra.

Nu ska jag snart dra till Mysi. På u-hus idag från 17-21 är det "fredagsmys". Men det blir ju lördagsmys... Men i alla fall, det är några tjejer som kommer dit, och så får man manikyr (inte min grej, delvis aspinit eftersom jag praktiskt tagit inte äger några naglar), massage (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) gratis mat (hahahah, min grej, definitivt!) sminkningen (aa okej), och lite sånt. Det blir najs.

Förresten, rösta på pain of salvation!!!

Rock'n'roll lifestyle

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0