It was really only you.

Ehm.

First Aid Kit – Tangerine

Det blev en mysig kväll at home. (:
Med mamsi och papsi. Vi tittade lite på körslaget som suuuuger, eller ja mamma och jag. Pappa satt vid datorn ett tag. Jag ska döda Marie Picasso. Och så tittade vi på millenium saken. Dom filmerna är riktigt bra. Har inte sett luftslottet än bara. Och så åt vi choklad mousse (fäjnt stavat?(?)), och jag mådde illa till slut, HEHE.

Love u.

Nu ska jag sova. Det ska bli najs.



Förresten, jag är så arg på mej själv att vi glömde earth hour förut. För det var väl idag?

Screw it.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej det var det inte puckohuvud! :@

2010-03-21 @ 19:45:39
Postat av: nathalie

hmm, nej det var väl inte den här lördagen va? eller var det det? hmm, är så dålig på sånt där, dom sa ju när det var i skolan men det är redan bortglömt >.<

btw.. luftslottet är den bästa av dom 3 , eller det är ju vad jag tycker iof ^

2010-03-22 @ 15:10:27
URL: http://ttuffaste.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0