I'm so fuckin' open!

Jag har kommit på en sak. Jag är så jävla öppen av mej.

Förresten, när Mysi och jag väntade på att B skulle komma ut från hennes hus så kom det en äcklig pundar-gubbe i 50, snart 60-års åldern. Och han börjar snacka med oss!

P - pundaren M - Mysi K - K (me me me)

p - hej på er flickor!
m, k - heej...
*pundaren mumlar nåt*
p - blablabla, (hörde inte vad han sa)
k - Jaaaa....... (jag chansade på att ett ja skulle passa bra på det han sa, för jag vågade inte säga "va?".
p - Blablabla (nåt jag inte hörde igen)
k - heheheh
p - vad gör ni då?
k - ingenting!!!

*jag skrattar och mimar till my, och frågar om hon vet vem han är, hon skrattar och ser skräckslagen ut och skakar på huvudet)

p - det är ju ett tråkigt väder vi har!
k - Ehhheh, jaaa det är inte så bra....
p - Mmmmm, men hej då! *åker iväg på moppe i ösregnet*
k, m - hej då...

Det var så pinsamt! Jag bara stod där och sa ja åt en massa saker jag inte visste vad jag svarade på!! Tänk om han hade sagt typ, får jag knulla er? Jaa! Vafan liksom?! Herregud... Han var en ytterst äcklig och pedofilisk man. Hoppas han körde ihjäl sig. Usch så obehaglig han var. Och My den jäveln bara står där och ser skräckslagen ut och säger inte ett ord, precis som vanligt! Oh man...

Whatever. Ikväll blir det uhus med Hedvwig, Mysi, B och så Elli-Pelli!

Dansen nästa... Har faktiskt ingen lust, men det är bara jobbigt som fan att komma efter. Och vi kanske skulle dansa afrikansk dans idag. Folk säger att det är roligt, så det är det väl kanske.

All we ever do is say goodbye


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0