I'll take you anywhere you want to go.

Hej.

San.

Skolan idag har nog faktiskt varit rätt slapp... Har inte gjort så mycket egentligen. På etp:n, satt fröken b, mysi, jag och hedvwig i ett grupprum och vek loppor! Ni vet sånna man gjorde när man var liten. Det var najs.

Sen vill jag bara uppmärksamma att lilla Hedvwig blev påkörd av en biljävel igår! Det blev rejäla blåmärken och skrubbsår. Och föraren bara stannade och sa: "Mår du bra? Jag har bråttom, måste dra!". Jo, jag tackar ja! När jag blir rockstjärna ska jag kastrera han.

Jag är trött som fäääään! Kände att jag var tvungen att baka kladdkaka, så jag har gjort det. Och efter det här duschar jag. Lääääääääääänge. Gud så gött det ska bli!



ful bild. although it's kinda good...

Jaa, fast jag tar nog och vispar grädde också. Det blir göddigare då!

Hörs sen eller nåt.

Just det!

GLÖM INTE ATT TITTA PÅ FUSKBYGGARNA KLOCKAN 21.00 PÅ TV4 IKVÄLL! ÖDESHÖGARE ÄR MED! ELLER, JA DET ÄR "HÄSTHOLMARE". HÄSTHOLMEN ÄR ETT SAMHÄLLE I ÖDESHÖGS SAMHÄLLE TYP. VARENDA ÖDESHÖGARE/HÄSTHOLMARE KOMMER TITTA PÅ DET! HEHEHEHHEEHEHEHEHHEHE.

And now I should get paid by tv4!

Kommentarer
Postat av: nathalie mtf

+ en ynka liten familj i newnose harbour ;D

2010-03-18 @ 20:32:34
URL: http://ttuffaste.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0