I don't wanna hurt you.

Det finns ju typ inget att säga nu va. Mysi ska till tandläkaren i motala imorgon, och hennes mamma ska operera sig, så jag får ta mej till skolan utan henne då. Men på tisdag är hon förhoppningsvis back on track igen. Lycka till båda två!

10 Sanningar Om Den Här Idioten

1. Har i rätt läge, stämning väldigt lätt för att bli rörd till tårar och snacka känslor.
2. Älskar, älskar, älskar när folk håller på med mej, och gör mitt ego ännu större! Det är Julia J och Bralice bra på!
3. Vill inte gifta mej.
4. Gör aldrig nåt utan musik.
5. Lägger mobilen i plastpåsar när jag ska duscha så jag kan lyssna.
6. Längtar till AMANDA JENSSEN!!!!!
7. Blir skiiiiit glad när folk ger komplimanger till mitt utséende, eller när dom kommer och säger: Jag läser din blogg!
8. Blir lätt generad av komplimanger, särskilt när folk säger att dom tycker jag skriver bra. HEHE.
9. Har hybris.
10. Hatar när folk köper saker till mej. Alltså, kompisar och så.

Söva nuuuu.

When the time is right, I'll tell you..

Kommentarer
Postat av: nathalie

lägger du mobilen I duschen då ? hahah, eller utanför ? :) your sick man, men jag måste testa (a)

2010-03-22 @ 15:04:08
URL: http://ttuffaste.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0