I don't remember you...

Skitbra inlägg för dagen, I know.

På dansen idag, kan jag ju säga att jag inte var en av dansarna. Eller, jo det var jag ju. Men en väldigt borta sådan. Vi skulle nämligen ha balett uppvärmning. Great, fuckin' great! För det första har jag testat det en gång förut, it sucks really bad! Och för det andra är musiken pain. Och för det tredje är det tråkigt. Så det var en massa skit, och jag tänkte hela tiden att, kan det inte vara slut snart?!?!?! Finally, it did end! Så, här är jag, gladeeeerrrrr!

Onsdag imorgon. Om ni ville bli uppdaterade. Jaa, men det ska väl funka det med! Heeeeerrrråå!

- But then again you're messing with her heart.

Andreas Johnson – We Can Work It Out Andreas är mysig!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0