I don't remember what I came for.

Fan vad jag sov då. Till halv ett. Gud så gött. Eftersom jag behöver utöka mitt ordförråd, får ni bilder från skolan (det mesta), istället. Så, aa.

Alla bilder är klickbara, så få dom i större format!

    

1. Hedvwig försökte strypa mej med min jacka.
2. Sanna har svamp på hövet. She didn't know..
3. Hedvwig!!!!
4. Melinda
5. Melinda & Jag

    

1. Klasis och hans självporträtt som jag instruerade Adell till att göra!
2. Hon med rufffffset, Majsa. Och i rött Hugo H, och Anton.
3. Detta garvade B och jag sket mycket åt! Det är alltid lika roligt när folk får trådar på sig, i syslöjden.
4. En great vikarie, som heter Henke typ håller ett uppenbarligen as intressant samtal, med dom flesta killarna på ept:n.
5. Hedvwig & Melle på syslöjden.

    

1. Myyysi
2. Min favvo bild.
2+1. Ungen längst till höger går egentligen i 7B, men smög sig in på en so lektion igår. Och Klasis märker absolut inget på 10-15 minuter. Gulligt flummig!
4. Jag och My goes dogs, och Melinda vill få det att se ut som en pyramid.
5. Ännu en bild på Klasis, som denna gången B och Adell gjort.

Ni vet, man får helt enkelt göra sitt liv till nåt intressant och händelserikt, om det aldrig händer nåt bara sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0