Where the fuck did the summer go last year?

Vår snart ju. Upptäckte att min skinnjacka har blitt mindre. Jaa, man kan också se det från den sidan, att jag har växt. Så jag måste ha en jacka nurå. Kollar runt lite. Antingen blir det skinn i år igen, eller jeans. Jag har en rockig stil, och nåt jag tycker är tråkigt att det har typ alla nu för tiden. Även om dom inte är några rockers. Det har liksom blivit en kollektion. So, I want you to know that, rock isn't a collection it's a lifestyle, it's a feeling, it's a musicstyle. So fuck it.

Nu fick jag ett sug i magen. Jag längtar som en jävla idiot till sommaren nu. En bra sommar. Inte en sån som förra året. Utan en sån, som det är lagom varmt alla dagar. Solen ska skina alla dagar. Och på stranden med kompisar, i bikini och bara en halvlång skjorta över. Och vara där hela dagen. Gå i korta shorts och bara ett enkelt vitt linne. Känna en ljummen vind i nacken, som sveper genom håret. Ljusa sommarkvällar. Åka båt till en najs brygga, där ingen annan är, och bara sola där. Äta nåt gott. Bli solbränd. Göra sånt man bara kommer på. Vara spontan. Fiska. Ni vet. Jag längtar så in i helvete. Som fan.



Inte redigerad ordentligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0