He loved her body, but never saw her mind.

Hallå ellllllllääääee!?!

För det första är det lustigt när Hedvwig, Melinda, jag och Mysi får dra omkring utan B i skolan! Nu får du fan ta och bli friiiiiiiisk!

Annars har den här dagen varit göddig! Solen är najs, lite kallt, men solen är NAJS! Och jag är lite ganska pepp på dansen, och jag ska äta en massa nu, och sen ska jag gå ut! Och sen ikväll blir det uhus. Träffa folk. Jävlar vad jag trivs bland mycket folk!



Elli-Pelli kommer väl sen, och så tar vi vår tisdagliga vår-runda på cykeln! Och just det ja, det är Elli-Pelli på bilden. Och så jag.

Happy and tired am I, but that I'm so fucking awesome happy is something I cant deny!

Kommentarer
Postat av: Nadine

Hej din musikaliska unge!! :)

Allt väl :)? <3

2010-03-30 @ 17:52:15
URL: http://bulloman.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0