Gubbjävlar och ytligt trevliga damer.

The Wannadies – Lucky You

När jag gick hem från skolan, med kent i öronen var det sol. Och jag hade den i ryggen. Varmt och gött. Men, en sak jag reflekterade över, som fick mej på ännu bättre humör, var att jag såg en äldre dam. (HEHE), som satt ute och solade sig lite. Jag vet inte vad det var, men det var... Hon fick mej på humör i alla fall! Tack du okända dam!


Mysis öga.

Jag cyklade till dansen, eftersom jag inte pallade att gå. På en del ställen måste man gå med skiten. Och så går jag där, förbi en gubbe som säger: "Det går inte så bra att cykla nu, haha". Jag blev lite sur, för enligt mej går allt jag försöker, så jag tog en falskt glad ton och sa: "Nja. Inte överallt i alla fall!". Egentligen hade jag lust att säga; "Sköt ditt gubbjävel". Men nää. Det var faktiskt Mysis granne också så...

Och nu när jag gick hem från u-hus, där vi förresten spelade underbar musik, gick jag under en väldigt vacker stjärnhimmel. Och nu ska jag söva gött.

Typ en kram eller nåt annat kärleksfullt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0