Cause I'm mad as hell.



Tjena.

Hej Christian. Puss.

Jag har inte mycket att säga om den här måndagen. Öhm.. Det var förjävla äcklig mat i skolan. Det var så jag fick kväljningar. Praise the knäckebröds! It's all I gotta say man.

Jaa ni.. Utv samtalet. Alltså.. Christian, han sa... Ja fy! Han yttrade sig, och sa att jag var blyg! Jag ba: "Öh?! Näääähäää, jag är INTE blyg!". Hur VÅGAR han!??!?!?! Jag är till 96 procent den o-blygaste människan i hela världen!!! Bara för att det stod på många ämnen, att jag inte räckte upp handen, kommer han med en cp ursäkt att jag var blyg! Alltså jag kommer aldrig kunna släppa det! Det var det värsta... Jag är inte ett jävla skit blyg! Jag hade inte brytt mej så mycket, om han hade sagt att jag var en hora eller nåt, men BLYG!!!!!?!?! Okej, hora var dåligt, men i alla fall!!!!!

THAT SON OF A BITCH CAN NOT SAY THAT I AM SHY IN ANY FUCKING WAYS!!!!!!

Det är så jag säger det! Och sen var det det hära, bättre dej på att räcka upp handen. Och så hade lille Klasis skrivit att jag skulle läsa skönlitteratur, för att bättra på mitt ordförråd. Faktiskt INTE för att jag svär så lägligt. Utan för att jag har sämst ordförråd. På riktigt. Jag vet innerst inne, vad saker heter. Men jag kommer aldrig på dom. I alla fall, jag hatar att läsa. Så, tro inte att ni kommer få mej till nån äcklig liten handuppräckare som läser skönlitteratur! No way. I'm a rockstar, so fuck you!

Lite sånt där rött, dom säger i alla fall att det är rött. Kärlek heter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0