Cause I want you to know. ♥

Pete Yorn – Just Another

Foo Fighters – All My Life

Pratsjukt. Jag. Är. Otroligt. Pratsjuk.

Jag hade gärna velat snackat med Mysi, men så får man ett sms av henne där hennes mamma skriver nåt i stil med: "My har somnat med kläderna på för länge sen!". HAHA! Mysi då... Men efter det här ska jag väl ändå sova. Men fan ta dej My!

Det är lite jobbigt att sova just nu men.. Det får gå! Imorgon får jag ändå spy ut allt jag har på B. Skönt det. (: love u.

Och jag känner för att ändra det till svart nu. På min lilla skrivarverkstad. Design, som det fult kallas. Fast jag antar att sånt där är hur humöret är. Nu är det ju lite halvt om halvt det dära. It will get better!

Who says I cant be free? From all of the things that I used to be?

rätt gay med hjärtan





Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0