Can't bring myself to do what it is you think I should.

Marit Bergman – Real Love

Marit Bergman – No Party

Den här Marit är ju riktigt frän ju!

Fy helvete vad trött jag är! Har inte så möe att säga, men jag var på uhus med Mysi och B. Och så var vi med en massa folk. Bla Nathalie Höglin! Haha, du är ju fan en idiot, men det är klart jag älskar dej för det! Och ditt skratt är underbart! Det var mysigt där ikväll. Låg i en skeeeta göddig soffa, med värsta feta kudden. Möms!

Tomorrow it's friday I'm in löv! Och jag ska ha Majsa imorgon. Hade henne idag också. Än har jag inte krökt ett hår på henne. Fast det är bäst att Maria kommer tillbaka från fjällen snart känner jag. Cause I'm gonna start a riot!

Godnatt, och klapp på kinden. (: kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0