Because he is the only one.

Sången jag skrev. Sing Me A Song. Den betyder.

Och nåt annat som är guld värt för mej..


Jag har en förmåga att vara en aning självkritisk när det gäller sånt här. Men, jag blev väldigt nöjd faktiskt. Och när jag får sån här respons på det jag gör, och när B och jag gör nåt i musikväg blir jag så glad! Jag vet inte hur jag ska säga, det finns inga ord för i helvete! Musik är nåt jag älskar, rakt igenom. Och när jag då får så fina kommentarer om det lilla jag gör, blir jag så jävla glad.

The Rock Masters – I Love Rock N Roll - Joan Jett

Fy vad äckligt inlägg det här just blev. Whatever.

Hat-söndagen har gått skit fort! Hoppas att morgondagen också gör det. Jag vet precis vad som kommer hända imorgon, och det är det som är så tråkigt!

Klassråd. Christian "the killer" kommer tjata på oss att vi ska vara tysta. Typ som vanligt = såhär: "Ni förstör bara för er själva. Det är BARA ni som kan ändra på det här. Ni är trettio stycken i den här klassen, och då måste ni försöka ÄNNU MER! Ni är väldigt begåvade och duktiga, men ni måste öva på det här att vara tysta när ni har lektion. Ni kan prata på rasterna. (OBJECTION!!! Vi har fan inga raster knappt!!!!).

Och om Christina är där kommer hon bara hålla med. Och resten av dagen är seg. Det enda roliga är jumpa. Och på syslöjden mår jag skit. För jag HATAR att brodera. Fitta vad jag hatar det. Och tiden går jävligt segt. 70 minuter...

Ni kan gärna få döda mej imorgon.

Bajbaj.s

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0