And draged me down, down... I'm going down.

Tack papi, det var gott!

Johnny Cash – I Walk The Line



Det gick bra på spanskan tycker jag. Lite minnesförluster, men whatever. Det kommer säkert bli great! Och det känns förjävla fäjnt att jag nu inte har ett enda litet cp prov planerat framför mej! Plus att det är STUDIEDAG på torsdag! Living the dream, wooohooo! Och den enda lilla läxan jag har, är ett sketet litet engelska glosförhör på fredag! Kyss mej, jag mår så bra!

Jag har försökt att börja charma Christian lite faktiskt. Han borde släppa loss lite mer tycker jag. Eller vad man nu ska säga. Men han är en redig bit att knäcka sörri. Jag sa att jag blev lite rädd när han ringde igår. Med nån gullig ton. Jag fick ett ynka lite sött léende, efter några sekunder. Han verkar lite slö, tycker jag. Men, han har väl sin lilla charm han också! Det här ska gå, jag kan charma alla. Förutom Christina. Jag vågar inte ens försöka. Okej, innan jag slutar nian då.

Dansen nästa, öhm. Sen mat, sen u-hus och UMÅGS MED FOLK OCH SKRATTA SÅ JAG PISSAR NER MEJ! Jaa, men typ. Och så musik kanske, med B.

Jag är så trött, men ändå rätt levande. Och Melinda vill ha påtår. Ge henne.

Common Henry dance my way!

Kommentarer
Postat av: Jonna

hej hej

2010-03-09 @ 16:24:46
URL: http://twentyfourkaratgold.blogg.se/hej

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0