where the lines overlap,

Idag var det den årliga "marken" här i Bynn, som vi kallar det! Tyvärr drunknade alla invånare i syndafloden som kom över oss! Så imorgon flyttar jag till Nyköping! Nej men, lite. Det enda jag köpte var sex munkar! Och just det, en klubba. En klubba som hade något med Satan själv att göra... Egentligen ville jag köpa något som inte går att äta, men man kan ju inte köpa bara för att, ni vet. Det fanns vissa bandtröjor och sån där skit, men det var ingen speciellt jag föll för direkt.

"Kola är en synd", sade My Ivarsson bredvid Amanda IDIOTBIL Karlsson alldeles nu precis. Men vafan, när man väntar tandställning måste man leva fullt ut ända tills domedagen faktiskt. Sen om man har fyrtio hål i tänderna, då får man bara ta tag i det efteråt... Det är ingen big deal va.

Jag ska söva hos My inatt, och fortsätta att tvinga henne att älska Taylor Momsen!

© på den du Hedvwig!



My och jag håller på att diskutera vad vi ska göra med äckligt mycket pengar när vi väl får dom. Håh.

peace/love

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0