We're a happy family.

Har nog ingen vidare lust att skriva tror jag. Vilket kanske någon märkt med tanke på dom senaste inläggen...

Slutsatsen of the day so far is: FAMILJEN har badat, (alla förutom Hedvwig), det var jävligt skönt! Vi tänkte klä upp oss lite, eller njä, rätt stort faktiskt, och gå på Kina och äta ikväll. Men det var visst stängt. Så jag tog min tid och bakade en kladdkaka, och så drog vi upp till Skönatorpet och åt den, och drack saft. Dock var inte Melinda med.

Hedvwig åker till Norrköping imorgon, Robert börjar jobba, B börjar jobba. FAN. Det blir lite jöbbigt va. Men Melinda, jag och My får väl hitta på något. Vi bestämde att vi skulle baka bullar någon dag. Eller så får jag helt enkelt roa sönder mej själv.

Och just det, det är bara mina bilder jag lägger upp. Om inte, så är dom från weheartit. Kanske någon ful en från google. Men det märks sörri.

Amanda Jenssen – Amarula Tree

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0